Доставка
До відділення «Нова пошта»
Терміни доставки до відділення «Нова пошта» 1 - 3 дні.
Після відправки замовлення ви отримаєте SMS-повідомлення з номером експрес-накладної.
Уточнити конкретну дату отримання вашого замовлення ви можете на сайті компанії «Нова пошта»
Вартість доставки в будь-яке відділення «Нова пошта» - за тарифами перевізника «Нова пошта» від 70 грн.
В обов'язковому порядку перевіряйте ваше замовлення на відповідність з товарним чеком перед оплатою у відділенні «Нова пошта».
Адресна доставка «Нова пошта»
Оператор контакт-центру уточнює наявність товару стосовно вашого замовлення, узгоджує з вами адресу, зручні дати доставки.
В обов'язковому порядку перевіряйте ваше замовлення на відповідність з товарним чеком перед оплатою кур'єру.
Звертаємо вашу увагу, що при отриманні посилки у кур'єра і підписуючи акт прийому-передачі ви підтверджуєте факт перевірки посилки на відповідність до Вашого замовлення, а також погоджуєтеся з зовнішнім виглядом товару, його комплектацією і не маєте претензій до інтернет-магазину.
Перед відправкою весь товар перевіряється і страхується на повну вартість. При отриманні відправлення вам необхідно перевірити товар безпосередньо у відділенні компанії "Нова пошта" в присутності співробітника. У разі неповного комплекту, недостачі товару або відсутності документів (чек, гарантійний талон і тд.), Необхідно скласти акт невідповідності.
Якщо упаковка пошкоджена, або на товар виявлені механічні пошкодження вам необхідно відмовитися від відправлення або пред'явити претензії компанії "Нова пошта".
Компанія "Нова пошта" відшкодовує завдані збитки, якщо її було завдано з її вини.
Терміни доставки на сайті представлені в ознайомлювальних цілях і несуть орієнтовні характер. Терміни доставки визначені з розрахунку, що замовлення оброблений в поточний момент часу. Реальні строки доставки розраховуються в момент обробки замовлення і обумовлюються менеджером.
Замовляючи доставку товару сторонніми кур'єрськими службами ( «Нова пошта») - при отриманні обов'язково перевіряйте наявність всього товару в замовленні, а так само його зовнішній вигляд.
У разі пошкодження товару, або неповної комплектації замовлення - необхідно відмовитися від отримання товару і його оплати, а так само скласти акт (претензію). У разі якщо дана ситуація буде мати місце - обов'язково повідомте нам про те, що трапилося за телефонами, які вказані на сайті.